Faith Community Nurses will be available after the Masses on the first Sunday of the month in the Marist Hall Parking lot

Las enfermeras de la comunidad de fe estarán disponibles después de las misas el primer domingo de cada mes en el estacionamiento del Salón Marista

Ash Wednesday

Mardi Gras

Join us for Parish Mission 2024: Abiding in Truth! Sign up today using the QR code or link in our media. Or you can contact the parish office.
This is a free 3-day event. Food and child care is provided.

What is a parish mission? A Mission is a special pastoral effort that extends over a several days, focusing on major themes of our faith and instructing the faithful. These "home missions" are an opportunity for spiritual growth and reinvigorating our spiritual journey. The parish mission touches the heart and reminds us of God's infinite love.

Please join us for this opportunity to continue growing our one St. Paul's community.

Mardi Gras

Únase a nosotros para la Misión Parroquial 2024: ¡Permanecer en la Verdad! Regístrese hoy usando el código QR o enlace en nuestros medios. O puede ponerse en contacto con la oficina parroquial.

Este es un evento gratuito de 3 días. Habrá comida y cuidado de niños
¿Qué es una misión parroquial? Una Misión es un esfuerzo pastoral especial que se extiende durante varios días, centrándose en los principales temas de nuestra fe e instruyendo a los fieles. Estas "misiones en casa" son una oportunidad para el crecimiento espiritual y la revitalización de nuestro viaje espiritual. La misión parroquial toca el corazón y nos recuerda el amor infinito de Dios.

Únase a nosotros para esta oportunidad de continuar haciendo crecer nuestra comunidad de San Pablo.

Parish Mission 2024